Dalam proses...

Since my E-day is just around the corner.. (tinggal sebulan je lagi), I need to setel my E-checklist la.. Few days back saye dah discus ngan Abang about pelamin.. Then, I asked my fren, Nik about my doorgift.. Seems like everything is still under process.. Hopefully by end of Ramadhan, everything will be settled.. huhuhu…

Da’ Pelamin…


I’ve discussed wif Abang regarding the pelamin.. Mule2 takut gak if abang tak setuju nak buat. Me just try my luck je tanye die directly.. Then die kate, buatlah tapi simple2 je.. Pikir2 gak sape nak pasang2 n deko pelamin and all? Takkan Abang jugak?
Huhuhu.. then, bile nak balik raye n nak datang KL balik.. Then kene turun Melaka balik sbb nak bawak rombongan from Melaka? Iskkk... banyak la pulak kejenye.. Abang cakap, barang2 semua dia ada.. so, just gune je (leh save budget dah kan..).. I showed some of my ideas on pelamin.. I showed the one yg I nak (the one wif pomanders gayut2 tu.. hehehe..) and his reaction was “Amboi… nak grand jek!”.. Hahaha.. I dun care.. I want that design jugakkk! Hehehe…

Persoalannye skang, where can I get the pomanders for my pelamin.. I have asked around.. Shayu said that she has 2 white pomanders.. tapi saye nak kaler biru/turquoise.. Then I browse thru mudah.my n jumpe ade 2 dealer yg wat pomanders ni.. siap dh mintak quotation dah.. then, bile get back to abang, he said perlu ke beli? Lohhh.. mane le saye tau? Kalau takde, means kene la beli.. pastu die ckp later die tny kawan2 dia kalau ade.. cari la nnt kat mane2..
isk.. cakap le awal2.. kite beria dah cari kat intenet segala.. huhuhu.. cool2.. rilek2.. so, idea dah masuk kat kepala Abang.. barang2 die setelkan.. nanti die jugak yg pasang kot.. xpe la.. pasang awal2.. ngadap la pelamin tu dulu masa raya nanti.. hahaha...

tiffany blue pomanders yg sangat cantek! i want this one for my pelamin! hehehe..

Da’ Doorgift...

Last few days saye jejak Nik thru email kwn kat RHB since Nik masih keja kat sane and just tuka department je.. Nasib baik jumpe.. rupe2nye die tak jenguk pon my message kat fesbuk.. cessss... padan le takdok respon langsung! Huhuhu.. I showed her the design yang I nak for my E-day doorgifts. 3 biji coklat with wordings turquoise in colour.. then ade touch of white sket2.. apekah wordings itu? Tunggguuuu… later dah dpt choc sok, me update the picca kay.. hehehe..


doorgift tu lebey kurg mcm ni la.. but different shape n kotak.. hehehe :)


After few days of discussion and Nik dah survey for kotak and all, then tadi baru dpt kate sepakat.. Alhamdulillah… does RM3 for a doorgift seems a lot? I put my budget for the doorgifts also around that price.. So, hopefully xde la rase mahal sgt.. takpelah.. Kire macam sedekah untuk hari raya jugak la tu.. tapi 100 je la.. first come first serve la kan.. hehehe...

So, itu je dulu pasal my pelamin n doorgift.. later on nak update about the most important item in my E-checklist.. apekah itu? tungguuuuuuuu.. till then, trulululu~


http://www.emocutez.com

2 comments:

  1. huh? alamak lid.. camno lak saye nak anta kat awak ni? huhuhu.. kang sampai2 jadi serbuk je kang.. takpe2.. tunggu doorgift mase kawen nnt k.. saye bg spesel punyaaa.. =)

    ReplyDelete