I'm back with a smile!

Align Center
smile! (^_^)

Back @ Muding after 2 weeks of holiday.. rase liat sangat nak balik ke Muding, tp apakan daya.. tugas harus dilaksanakan.. 2 minggu cuti sampai dah tak cam jalan balik ke Muding.. hahaha..

B4 i headed back to Swak on last Saturday, Abg Hafiz sempat hantar my album n picca on my e-day.. his my official photoG.. Ahamdulillah.. dapat jugak menatap gamba yg dah siap.. hehehe.. he brought the printed pictures (raw printing in basic album) n 2 CDs.. satu I amik n another one bg kat En. Tunang (woot..woot!).. kat umah i tinggalkan yg dalam bentuk softcopy je.. takpe, diorang leh tgk kat flat skrin je nnt.. hehehe.. yang tak bestnye sebab all the piccas tak sempat nk letak dlm sticky album (as promised) sebab album yg ditempah masih kat kedai.. huhuhu.. takpe la.. nak wat camne.. later2 la nanti letak sendiri.. and one thing, my picca sume raw n x diedit lgsg... kire natural habes la tu.. hehehe... nak tgk edited picca kene tunggu my 2nd photoG which Abang brought from Melaka..

so, here goes my official photos of my e-day.. enjoy!!! (siap upload kat photobucket kannnn!)






p/s: gamba2 blkg tabir n all sume x sempat di snap coz photoG terlambat sket.. but me still puas hati.. Alhamdulillah.. :)

No comments:

Post a Comment