menghitung hari...

Daisypath Vacation tickers

Counting days to get back to KL!!! Hehehe... sabtu ni (17th July) ade my fren nye wedding.. my dearest Shayu.. booked the flight ticket on January as soon as Shayu mentioned about her wedding.. gembira sgt2 once dpt news tu.. especially i’m among the 1st person yg diberitahu.. hehehe.. =)


my dear Shayu... the soon to be bride.. counting days jugak neh.. :)


Selain dr balik utk wedding Shayu, me can’t wait to meet Atin and see what is her current condition.. Hopefully die dah start sembuh n masih tabah menghadapi dugaan yg melanda.. InsyaAllah.. afterwards ingat nk meet up wif my D’P gurls (Alid is excluded since she’s in Scotland rite now.. sori Lid! Huhuhu).. Seems like dah lame gile x jumpe diorg especially Nazi, Nik n Yana.. Hopefully plan jumaat ni menjadi.. Touchdown KL by 7.30 (hopefully x delay la Air Asia nnt. Huhuhu)


my DP gurls.. i miss them so much! huhuhu...


Then, nak jumpe my parents.. last week dpt berita x best... my dad was admitted to hospital due to internal bleeding.. nothing serious but still kene admit sbb nak flush out everything in the stomach... just dpt tau the news jumaat lepas mase call adik.. my parents especially my dad mmg x nak me tau but then i ugut my bro to tell me the whole thing.. in the end adik jugak yg kene.. sori dik! Huhuhu.. nanges mase ckp ngn ayah.. tu yg x suke nk ckp ngan ayah.. leh sebak jadiknye.. me wat keras hati coz mmg slalu camtu ngn ayah.. eeeeee... x suke la sorok2 bende camni.. i know that they don’t want me to worry since i’m living far away but i have the right to know! But still.. thank God since ayah has been discharged and is getting better rite now.. Alhamdulillah...


me familia... nape, x percaya? huhuhu.. windu gilakkkkk!!!


Last but not least.. jeng3... nak jumpe si abang terchenta laaa.. hehehe... rase cam dh seploh tahun x jumpe.. hahahha... gediksss! I aksed him to fetch me @ airport but am not sure whether he’s available or not.. kot la byk keje jumaat nnt.. huhuhu.. if not, kene la nek bas 9inggit tu smpi KL sentral since sume org pon keje.. my bro as usual pon mmg keje x ingat umah.. sume pon balik keje lmbt.. xpe la.. as long as smpi KL secepat mungkin.. huhuhu.. abang, ambik na ehh?? Windu sgt kat abang neh.. nnt gi wedding Shayu n fitting baju tunang k. (oppss kantoi.. hehehe)..

Gediks tahap cipan dh saye ni.. bek sy stop.. ok la.. nnt update cite meeting up wif D’P gurls, wedding Shayu n baju tunang (oppssss.. kantoi lagi.. hahahah).. till then, sang pencinta sign off dulu.. trulululu~~


http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment